سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ضد سرقت نود 32 چیست و چگونه فعال می شود

 

 

ضد سرقت چیست؟ 

وسایل شخصی ما دائماً در معرض خطر گم شدن یا سرقت قرار دارند. اگر دستگاه شما هرگز گم شده یا به سرقت رفته باشد ، ESET Anti-Theft به شما امکان می دهد با استفاده از محلی سازی آدرس IP ، میزان استفاده را کنترل کرده و دستگاه گمشده خود را در هر کجای دنیا ردیابی کنید. ضد سرقت ESET نه تنها به شما کمک می کند دستگاه گمشده خود را ردیابی و بازیابی کنید ، بلکه از اطلاعات شخصی شما نیز محافظت می کند.

 

ضد سرقت چگونه کار می کند؟

محصول ESET پس از نصب بر روی دستگاه شما ، با رابط وب ضد سرقت ESET ادغام می شود. با استفاده از حساب my.eset.com وضعیت دستگاه خود را مدیریت کرده و در صورت گم شدن یا به سرقت رفتن دستگاه ، نظارت را فعال کنید. وقتی دستگاهی گم یا دزدیده شود ، محصول ESET شما بطور خودکار شروع به پخش اطلاعات از دستگاه شما به حساب شما می کند ، مهم نیست که دستگاه شما در کجای دنیا قرار دارد. هر زمان که دستگاه گمشده شما به اینترنت دسترسی پیدا کند ، محصول ESET شما تصاویر صفحه به روز شده ، تصاویر وب کم و مختصات GPS را به رابط وب ضد سرقت می فرستد.

راه حل

ضد سرقت نود 32 چیست و چگونه فعال می شود

در ابتدا یک حساب کاربری در سایت ESET به نشانی my.eset.com ایجاد کنید 

سپس مطابق تصویر زیر ابتدا روی Setup و بعد از آن بر روی Security Tools کلیک کنید.

ضد سرقت نود 32 چیست و چگونه فعال می شود

پس وارد شدن به بخش Security Tools بر روی نوار لغزنده Anti-Theft کلیک کنید

ضد سرقت نود 32 چیست و چگونه فعال می شود1

در این مرحله اگز از قبل حساب کابری ESET ندارید بر روی Create Account کلیک کنید اگر حساب کاربری دارید می توانید با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور و سپس کلیک بر روی sign in وارد حساب کاربری ESET شوید

در صورتی که حساب کاربری ندارید در ادامه اموزش همراه ما باشید.

ضد سرقت نود 32 چیست و چگونه فعال می شود2

آدرس ایمیل و رمز عبوری را که برای ورود به حساب my.eset.com خود استفاده می کنید در قسمت های مناسب تایپ کنید. این رمز عبور را گم نکنید ، برای دسترسی به پورتال ضد سرقت به آن نیاز خواهید داشت. سپس با قبول   شرایط و ضوابط ESET موافقم  و Create new account کلیک کنید .

 

ضد سرقت نود 32 چیست و چگونه فعال می شود3

 

نامی برای دستگاه خود تایپ کنید و روی Continue کلیک کنید.

ضد سرقت نود 32 چیست و چگونه فعال می شود6

ضد سرقت فعال شده و دستگاه شما با حساب ضد سرقت شما در پورتال anti-theft.eset.com متصل می باشد. در ادامه بر روی Close کلیک کنید

ضد سرقت نود 32 چیست و چگونه فعال می شود7

 

پنجره پورتال ضد سرقت ESET به طور خودکار باز می شود. اگر اینگونه نیست ، به سایت anti-theft.eset.com مراجعه کرده و وارد شوید. در پنجره پورتال ضد سرقت ، روی Optimization کلیک کنید .

ضد سرقت نود 32 چیست و چگونه فعال می شود8

روی Create Phantm account کلیک کنید . حساب فانتوم به شما کمک می کند در صورت گم شدن یا به سرقت رفتن دستگاه خود را بازیابی کنید. حساب فانتوم برای استفاده کامل از تمام ویژگی های ضد سرقت مورد نیاز است.

ضد سرقت نود 32 چیست و چگونه فعال می شود10

روی Create Phantom account  کلیک کنید . نام پیش فرض فانتوم “John” است. تغییر نام حساب فانتوم لازم نیست.

پس از ایجاد حساب Phantom ، حساب ضد سرقت شما کاملاً بهینه شده است. دستگاه شما به عنوان گمشده ( Not Missing )  نشان داده نمی شود .

در صورتی که تمامی مراحل را گام به گام انجام دهید کامپیوتر شخصی شما به سیستم ضد سرقت وصل است و شما پس از ورود به حساب کاربری ESET می توانید تمامی اطلاعات این کامپیوتر مطلع شوید.

در صورتی که از ابزار های بخش  Anti-theft را آشنایی ندارید مقاله آشنایی با ابزار Anti theft شرکت ESET را مطالعه کنید

توجه: 

دقت کنید ابزار Anti-theft ( ضد سرقت ) فقط بر روی نرم افزار Internet Security و Smart SecurityPremim قابلیت فعالسازی دارد

در صورتی که نیاز به خرید لایسنس اینترنت سکیوریتی  دارید از بخش خرید  نود 32 در منو ها اقدام کنید


خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :3
بازدید دیروز :2
کل بازدید : 27240
کل یاداشته ها : 28


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ